Výrobci
novinky

Přečtěte si…

Doprava ZDARMA
15.12.2016 Objednejte nad 500,- Kč s doručením přes Zásilkovnu, nebo nad 2000,- Kč s doručením firmou Geis a máte dopravu ZDARMA! číst více
…více článků zde

Uplatnění reklamace

Reklamaci lze uplatnit dvěma možnými způsoby:

  • osobně předat na adrese naší provozovny
  • poslat přepravní společností

Pro oba případy platí adresa: 

Ahlborn měřicí a regulační technika spol. s r.o.

Dvorecká 4/359

147 00 Praha 4 - Podolí

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list (ke stažení zde).

Telefonní kontakt - reklamace: Kateřina Vytlačilová +420 776 209 984

Jak postupovat když…

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti na emailovou adresu voltworld@voltworld.cz a my vám následně poradíme, jak dále postupovat.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30tidenní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme v naší provozovně po předchozí domluvě, a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není, bohužel, možné.

Náklady spojené s dopravou zboží zpět prodejci při odstoupení od smlouvy nebo reklamaci hradí kupující bez náhrady. V případě vracení peněz pří odstoupení od smlouvy nebo kladně vyřízené reklamace bude kupujícímu vrácena i účtovaná částka za dopravu.

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně, obsluha vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou na naší adresu, vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.